1. Frank van oosterwijk

Wij zijn donderdagavond met 4 personen komen eten.
    Onze dochter was jarig en heeft jullie restaurant uitgekozen.
    Bij het bestellen wist een jongedame niet uit te leggen wat de verschillende menu's inhielden en nadat we iemand anders aan de tafel kregen om de bestelling op te nemen, was het al niet veel beter.Mijn vrouw had de uienssoep als voorgerecht en deze was ronduit slecht te noemen. Een waterig bouillonsoepje met wat uien en croutons. Ik had een seafood salade, waarvan de krab van krabsticks kwamen, een paar waterige garnalen, een heel klein plakje zalm en heel veel sla.Tot overmaat van ramp zat er nog een cocktailsausje overheen dat gewoon uit een potje kwam.De frietjes bij het hoofdgerecht waren te 'drooggebakken" en na wat frietjes gegeten te hebben zaten er al snel erg veel harde stukjes tussen. De tonijnsteak was smakeloos en droog.Al met al moesten we € 135,00 afrekenen. Dit is absoluut geen prijs/kwaliteit verhouding.De reden dat we nu pas aangeven wat onze ervaring is, heeft te maken met de verjaardag van onze dochter.

2,8