in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Fam. Veldhuis.

Op zondag 9 september 2012 hadden we een BBQ feestje bij ons thuis met mijn oud collega's en hun mannen.
    Om ook lekker te kunnen genieten hebben we de verzorging van BBQ vlees, salades en sauzen, borden, bestek, servetten en wat je ook maar nodig hebt uitbesteed aan de Postkoets uit Haaksbergen. Alles werd netjes op de afgesproken tijd gebracht.
    Nou zij weten dan wel wat lekker is op de BBQ!
    Voor ieder persoon waren er zes verschillende stukken vlees en net zo mals en lekker gekruid, super! De salades waren overheerlijk en mooi opgemaakt! lekkere rauwkost. Het stokbrood was lekker vers gebakken lekker met de kruidenboter. Alles werd op spiegels gebracht dus het zag er dan ook heel feestelijk uit!

Complimenten van mijn gasten en zeker van ons aan jullie!!
    Het was super verzorgd wij hebben lekker samen met onze gasten heerlijk genoten van het eten!!! ,en feest kunnen vieren. En de afwas... Nou die werd lekker opgehaald later op de avond. Super toch!

Nou tot het volgende BBQ-feestje
    Annemarie en Karrie Veldhuis, Hengelo