1. Bij de telefonisch reservering hield ik mijn hart vast waar we terecht zouden komen. Daar aangekomen moest ik ook nog gaan zeggen dat er een persoon extra was meegekomen. Dmv groupon scampi-actie die nog maar net geldig was wat vrienden bij elkaar gevraagd.
    Maar.... Wat hebben we een leuke avond gehad. Tafel en het Menu werden aangepast op de 7e persoon. Lekkere voorgerechten en genoeg scampi's voor 7 personen. (Het extra bijbestellen van nog een kom was geen enkel probleem) spareribs (die ik normaal echt niet zou eten) die we mochten proeven overtuigden mij dat ik daar nog eens voor moet terug gaan. Wat zijn die lekker! Net als de scampis! Friet en aardappelkroketjes werden in overvloed erbij gezet!
    In plaats van een toetje mocht ik Koffie verkeerd (fairtrade)bestellen; ook Lekker. Bediening was goed en vriendelijk!
    Niet verwacht: maar een heerlijk avondje gehad! Daar rij ik graag nog eens voor naar Sittard.