Op dit adres zit nu: Steakhouse Argentina

1. Vooropgesteld: het eten was erg lekker maar ik zal hier niet snel meer gaan eten. Via Vakantieveilingen.nl heb ik geboden op een etentje. Ik had niet in de gaten dat wij moesten kiezen uit een andere, beperkte kaart. Omdat wij samen met mijn zwager en zus uit eten waren, kregen zij de uitgebreide kaart en wij de beperkte "vakantieveiling" kaart. Bij de serveerster heb ik aangegeven niet te willen kiezen uit de beperkte kaart maar uit de "standaard" uitgebreide kaart. Zij heeft (ik denk) de manager erbij geroepen om dit op te kunnen lossen. Wij zijn nog nooit zo niet klantvriendelijk te woord gestaan. Handen in de zij, niet eens "Goedenavond" kunnen zeggen maar gelijk beginnen met "En wat is het probleem?" Wij hebben de situatie uitgelegd en wilden op zoek naar een oplossing maar helaas was de manager minder oplossingsgericht en bleef maar uitleg geven, schijnbaar voelde ze zich erg aangevallen. Toegegeven, ik had niet goed gelezen op Vakantieveilingen.nl dat wij een meer beperkte kaart zouden krijgen maar dan nog.. Wat een attitude! Uiteindelijk is het bedrag dat ik had geboden van de totaal rekening afgetrokken. Als je zo met je klanten om gaat, dan begrijp je niet goed dat klant koning is.