Op dit adres zit nu: Stone Grillhouse

1. Familie Janssen

Gister met 5 volwassenen en 2 kinderen gegeten met groupon actie. Enkele aandachtspunten:

- Er is een aparte kaart voor grouponklanten, deze kaart is minder/aangepast/goedkoper dan de gewone kaart. Feitelijk gezien betaal je dus deels je eigen korting. (Vb. vleesduo in plaats van vleestrio).
    - De gerechten waren inhoudelijk niet conform de kaart.
    Gerecht met geitenkaas met minimaal aantal blokjes geitenkaas, rest is fetakaas (stond niet op de kaart dat die erin zouden zitten). Geen caramelblokjes in het toetje met caramelblokjes.
    - Twee armetierige bakjes friet voor 3 volwassenen. Porties kinderfriet waren ook minimaal. De saus bij de loempia in het kindermenu was véél te scherp.
    - Je zit erg krap, bediening kan niet bij de tafel komen en zitten en opstaan onmogelijk zonder andere klanten aan te stoten.
    - Carpaccio, waarvoor nog bijbetaald moest worden, was taai, doorregen met pees en spier/ erg matige kwaliteit.
    - Ook bij een volbetalende volwassene buiten de grouponactie at 1 kind niet gratis mee op zondag (is wel een actie van Twins).

Door de grouponkorting was het al met al te doen voor deze prijs, maar ons zie je hier niet meer terug. We voelen ons eigenlijk een beetje opgelicht.