1. Fam. Vaartjes

Wederom weer heerlijk gegeten, we komen hier veel vaker en maar al te graag. We hadden heerlijke voorgerechten met lekker vers brood! Heerlijke malse biefstukjes, lekkere vis die perfect bereid is, wakyu steak is subliem en echt de moeite waard om eens te proberen!!! Bediening super vriendelijk en behulpzaam! Alles is gewoon perfect!! Woodys is the place to be in steenwijk!!!

Vorige recensies van Fam. Vaartjes

• Fam. Vaartjes

Laatst gezellig met de nichtjes uiteten geweest!! Heeeerlijk gegeten, biefstukjes zijn super mals, zo hebben we ze nog nergens anders gehad, de zalm was zoals zalm hoort te zijn lekker sappig en absoluut niet te droog. Vegetarische gerechten zijn ook super lekker en de kip en varkenshaas ook perfect bereid.

Je krijgt allemaal garnituur erbij, lekker verschillend en als het op is wordt er gevraagd of er nog extra kan komen, zonder bijbetaling!!!

De inrichting is super gezellig en geeft echt de sfeer alsof je bij woody in zijn hutje zit!!
    Bediening is ook hartstikke goed, hebben tijd voor een praatje, weten waar ze het over hebben en zorgen dat je met een goed gevoel de deur uit gaat!!!

Wij komen nog veeeeeel vaker terug!!!!