1. Bij het telefonisch bestellen werd al aangegeven dat voor bezorgen een lange wachtrij was, dus hebben het bestelde eten zelf afgehaald. Was precies op tijd klaar, kwamen binnenlopen, konden afrekenen terwijl de patat vers uit het vet nog in de zakjes werd geschept. Wij hadden met 4 volwassenen (gemiddelde eters) 2 schotels besteld, een shoarma en een donerschotel, met 2 zakjes extra patat. We hebben ons alle 4 tonnetje rond gegeten, hadden zelfs nog een pitabroodje en een zakje patat over. Het eten zelf was erg lekker. Vers en goed bereid vlees, zonder verbrande of harde stukjes. De patat ook erg lekker en frisse salade, die door de manier van verpakken ook nog lekker fris en knapperig bleef. De knoflooksaus die er bij zat, vonden wij persoonlijk iets te scherp, maar dat is een kwestie van smaak. Verder chapeau! Erg lekker gegeten!