Op dit adres zit nu: De Proeftuin

1. Afgelopen week wezen eten, het idee was om bij een pizzeria te gaan eten, echter die hebben ze niet in de buurt, dus toch dit restaurantje maar geprobeerd. Bediening is erg aardig en attent, niks op aan te merken! Het restaurant is wel erg ouderwets, niet meer echt van deze tijd, maar wel schoon en goed onderhouden.

Maar ja toen kwam het eten. Ik had een Pizza Quattro Stagioni besteld, maar dit was toch echt wel de slechtste en dun bedekte pizza die ik ooit heb gehad. Kaas was veel te machtig en bepaalde eigenlijk de volledige smaak. Door recenties van vorige bezoekers er maar niks van gezegd, schiet je toch niet veel mee op, en wil geen ongemakkelijke situaties.

3,1

1. ik heb er ook gegeten maar mijn pizza was heerlijk echt waar dus probeer het nog een keer of je hebt er geen verstand van