1. We kenden de frituur al van een hele tijd geleden, en de kwaliteit was toen al top. We hoorden dat achter de frituur nu een restaurant gevestigd was. Bij binnenkomst werden we aangenaam verrast door het mooie smaakvolle interieur dat veel sfeer biedt. We werden vriendelijk te woord gestaan en naar een tafel begeleid. Bestelling werd snel opgenomen en binnen een half uur stond ons biefstukje op tafel. Heerlijk bereid en goed medium gebakken. Alles zeer naar wens. Voor onze 5 jarige dochter werd veel moeite gemaakt om het naar haar zin te maken. Haar bord was een feest om te zien (en te proeven)! Als nagerecht de `verwen koffie ` genomen. Deze valt zeer aan te bevelen (koffie, ijs, bonbon etc.) Alles bij elkaar genomen een zeer aangename ervaring wat voor herhaling vatbaar is. Siem & Co Chapeau!