1. Gisterenavond hebben we weer met onze hotelgasten hier heerlijk gegeten en gedronken.
    Jolanda Stolk de gastvrouw gaf ons weer goede adviezen op het gebied van menu's en dranken.
    Chef kok Jan Stolk, deed wederom zijn uiterste best om ons te voorzien van overheerlijke gebakken oesters als voorgerecht en vooral de amuses van kreeftensoep met Hollandse garnalen en een bitterbal gevuld met Hollandse garnalen ragout en als tussengerecht gewokte kokkels met groenten en knoflook.
    Ria had als hoofdgerecht heerlijke draadjesvlees met aardappelpuree en rode kool volgens grootmoeders recept.
    Verder hadden we als grote visliefhebbers, gebakken tong van 500 gram in roomboter, Juttersmaal (3 soorten vis), gestoofde kabeljauw in kreeftensaus met Hollandse garnalen en gebakken grietfilet.
    Het was weer heerlijk ouderwets gezellig!