1. Voor het eerst bij il tartufo geweest; ontvangst vriendelijk, entourage vrij sober, maar wel smaakvol, kaart beknopt maar goed en dus echt italiaans met risotto's en pasta's als 1e gang en vlees/vis als 2e, porties goed, bediening attent vooral ook naar kinderen toe, wijn goed, koffie uitstekend.
    3 kleine aandachtspuntjes: ik zou de antipasti misto niet op een etagere serveren, maar op een groot rond bord, staat beter. Of op een lang, smal bord, indien dit beter op de tafels past. Ik vind de plastic naambordjes bij de kazen niet zo mooi. Bij het kaasdessert liggen 3 verschillende kazen op het bord, dit kan dan simpel onthouden worden door de bediening. En, svp geen balsamico op rand vh bord, hoe lekker ook, dit gaat uitsmeren en staat dan vrij rommelig. Dit is geen kritiek, maar zijn aandachtspuntjes!. Wij hebben heerlijk gegeten & een gezellig avond gehad, wij komen graag terug en hebben dit ook al rond verteld!!