1. Ongezellige, en gedateerde inrichting. Buffet is ver onder de maat, vettig en smaakloos eten. Lege bakken bepalen het beeld in het restaurant.
    Ben veel gewend, maar dit was ondanks de lage prijs ver onder de maat.
    Nee, het heeft weinig met Indisch eten te maken. Voor goede maaltijden kun je beter een paar euro meer uit geven in een ander restaurant in Heerlen.

3,4

1. ik denk toch dat u met de baas een conflikt heeft als u zo reageerd als u .dit kan echt niet waar zijn wat u zegt .schaam u voor deze reactie.

2. Ik ben het helemaal eens met deze meneer. Waarschijnlijk heeft u nog nooit een echte Indonesische rijsttafel gegeten.

3. wat een onzin dat verhaal, lijkt veel op jalousie en iemand zwart maken, je moet je schamen om zo wat te schrijven, wij komen hier al jaren met veel plezier.
    Snappen doe je het niet, dat de bakken half vol zijn is logisch, daar door is het vers en warm.