Op dit adres zit nu: Hawaii

1. Beoordelen is zo moeilijk en persoonlijk en ik wee niet met wie zij vergeleken worden. Wij hebben dank zij advies van een paar dames die het restaurant ook via internet gespot hadden dit adres gevonden. Komen uit Den Haag dus niet bekend. Maar een prima aanrader. Net op tijd omdat er later veel keer nee moest worden verkocht omdat er een gezelschap van 22 personen (nou ja 12 kinderen kwamen die een hamburger namen); dus geboft. Wij waren met drie maar mijn meer culinair onderlegde vriendin en ik hadden beiden de tomatensoep (Zalig) en daarna de lamsbout. Ik ben gek op lam; Tineke is geen vleesfreak heeft het toch genomen en vond het heerlijk. Met name de bedrijfsleidster en de blonde vrouwelijke bediende besteedden veel aandacht aan ons ondanks die grote groep. En ..... de kok (hij doet het in zijn eentje et uitzondering van de koude kant waar een assistente is) liep ook nog even langs om te informeren of het naar wens was.
    Een min-puntje, maar daar kunnen zij waarschijnlijk niets aan doen : het pinapparaat werkte niet. Kennelijk is er wel een "overeenkomst" met de Spar en wij konden wel de nodige pecunia op tafel leggen. Is dit iets voor de banken of voor de restaurateurs? Zij kunnen toch niet de dupe worden en als consument wil ik echt niet te veel cash op zak hebben. Daarom hebben de banken toch het digitaal systeem ontwikkeld? Moeten zij er ook maar voor zorgen dat het werkt. Ik zou het heel gênant gevonden hebben als wij niet voldoende geld bij ons hadden gehad en het restaurant geen mogelijkheid om via de overbuurman - gelukkig nog redelijk vroeg - iets te doen.
    Verder ja gewoon heel gastvrij en attent en voor onze gerechten maar een woord "Zalig".
    Een aanrader als je in de buurt bent maar wij zijn wel tweemaal door het "Roze Straatje" moeten lopen om er te komen!. Leuk misschien voor mannen, maar met drie vrouwen voel je je toch een beetje ongemakkelijk.