1. We hadden van te voren gereserveerd en we kregen de tafel voor de toiletten dus met veel geloop
    De gegrildegamba`s warenlauw en zwart de bediening vertelde dat dit bijhet grillen hoort
    Op onze klacht werd maar laks gereageerd

1. Beste Frank,

Allereest wat vervelend dat het niet pasend voor u is opgelost. Wij streven er altijd na om gasten met een fijn gevoel de deur uit te laten gaan. Ik was daarom ook in de veronderstelling toen ik u zaterdag avond sprak en een tegemoetkoming bood dat deze naar wens was. Ook gaf u gezelschap bij het afrekenen een tevereden indruk, en gaf u aan dat het naar wens was geweest. Daarom vind ik het zeer jammer dat dit niet het geval is. Wij hopen u in de toekomst nogmaals welkom te mogen heten.

Met vriendelijke groet,

Angelique Venmans
    Grillkamer de Bodega

2. Beste angelique de reaktie van jullie was dat de zwarte gamba`s er nu eenmaal bijhoren met grillen,en een discussie leek me niet op zijn plaats,als ik graag weer zwarte gamba`s wil kom ik graag terug :)