1. ik heb dat spareribs gehaald , het eerst wat me opviel was dat het 12,25 kennelijk per portie was en niet 10 euro zoals er buiten op het bord mee geadverteerd werd .
    maar goed die paar euro als me eten maar goed is .
    ik had het idee door de geur die van de spareribs afkwam ze wat oud waren , ze waren vrij erg verbrand , droop in 1 of andere marinade , waren te gaar , en te weinig , de helft meer zou beter kloppen .
    de patat , een behoorlijke hoeveelheid , de wat dikkere frieten waar ik wel van hou , enkel moeten die dingen niet bevroren gebakken worden , een te grote hoeveelheid in een toch al wat lage temperatuur van het vet want dan worden het zachte sponsen , het vet had ook wel een paar dagen er voor vervangen mogen worden.
    de salade , ja beetje ijsbergsla , paar stukjes komkommer , paar stujes tomaat een ui ringetje , en een paar olijven , met de simpelste kant en klare dressing die je maar kan bedenken .
    de broodjes die er bij zaten waren van een paar dagen geleden , en de kruidenboter, van margarine was ook niet alles .
    knoflook saus was vrij goed , maar kon wat meer smaak aan zitten .
    de rode uien saus was duidelijk met de machientje gemaakt en dat maakt de ui bitter , verder vond ik die saus best kansloos .

de zaak is best mooi verbouwd , enkel de hoeveelheid sterke drank meer doet vermoeden dat het een kroeg is , wel moet de eigenaar snappen dat als je de drank in een glazen gebeuren zet met spiegels er achter dat het zeer veel werk is in de onderhoud , dit was al zichtbaar dat het kennelijk te veel werk is .

al met al er zijn zat andere zaken waar ik naar toe kan gaan maar hier zien ze me niet meer , want het duurde ook nog vrij lang allemaal , terwijl het niet druk was , maar die spareribs moesten gecremeerd worden dat kost tijd .

1,7