in Huissen

Welkom bij Bar Lekker in Huissen!

1. Ik ging lunchen met een vriendin en we bestelden ons lievelings gerecht namelijk carpaccio. We kregen een enorm bord vol met carpaccio met 3 blaadjes sla er boven op. Naast de sla was de carpaccio doordrenkt in dressing. Ik heb nog nooit zo'n slechte carpaccio gegeten en heb dus zeker de helft laten staan! Toen de bediening onze borden kwam ophalen ging ze ervan uit dat ik het niet op had gekregen... ze vroeg heeft alles gesmaakt? Ik gaf aan dat ik het niet lekker bond en daarom had laten liggen. Totaal verbaasd vraagt ze me wat ik niet lekker vond, ik gaf aan dat het echt veel te veel dressing was gebruikt. De mevrouw kijkt me schokkend aan en zegt: nou dat heb ik nog nooit gehoord, iedereen vind het altijd heerlijk.

Naast dat het eten slecht was ging dezelfde mevrouw van de bediening tijdens onze lunch (buiten) het terras staan schrobben! Nou dat is dus echt belachelijk! Doe dat maar als je geen klanten hebt of voor openingstijd! Slechte ervaring en ik zal er niet meer komen!

3,7