Op dit adres zit nu: Hōk Taverne

1. Lunch extraordinaire. Vriendelijke ontvangst van de gastheer die net zo Frans er uit ziet als zijn kaart.

Veganistisch geen probleem, hoewel de kaart het niet ondersteunde. Hij gaf nog aan dat hij binnenkort een vegetarische kaart ging ontwikkelen. Een positieve ontwikkeling!

Vooraf werd er een zuurdesem brood geserveerd met een zelfgemaakte olijventapenade. Niet zo gezond, wel lekker!

De eerste gang bestond uit een tomatentartaar op en bedje van zure komkommer samen met gegrilde cherry tomaatjes. De eerste hap was een verrassing, het was erg lekker op smaak gebracht. Het rode basilicum blaadje die ik tot mijn laatste hap bewaard had bracht ook een aangename smaak verrassing tot stand. Heerlijk.

Het hoofdgerecht bestond uit doperwtjes en rijst; gevangen tussen gegrilde courgette en vergezeld door groene asperges. Tijdens het eten werden de glazen bijna onafgebroken bijgevuld. We werden goed in de gaten gehouden.

Als nagerecht verse seizoensvruchten. Hier hoefde niks overheen. Heerlijk puur natuur.

Al met al een fantastische lunchervaring. Een hele leuke locatie op de hoek van twee 'Dickens' straatjes. Met zorg ingericht en de klanten en het eten worden ook met even grote zorg behandeld.

Voor vegetariërs en veganisten moeten ze wel rekening houden met de hoeveelheden. Van een bordje groente word je lang niet zo vol als een bord vlees.