Op dit adres zit nu: Hollywood

1. Tijdens de thuisreis van een korte vakantie, voor een kop koffie beland op het terras met grof houten meubelen, van Woody's nabij de Holterberg. Het was einde middag, de zon scheen aangenaam en we besloten hier een hapje te eten.
    Dat werd een pannenkoek, met een "beleg" naar keuze: in mijn geval champignons, paprika en oude kaas. We bezweken daarna nog voor een panna cotta met rode vruchten, roomijs en slagroom.

In een restaurant van deze categorie, ongeveer "fast food", verwaccht je geen culinaire hoogstandjes. Maar alles was gewoon goed! Pannenkoek smakelijk, gaar en op temperatuur. Koffie en frisdrank vlot op tafel. De panna cotta met heerlijke bodem, rode vruchten en sausje: streelde de tong. Prijs/prestatie heel redelijk. Decor: goed, gemoedelijk, gezellig. Parkeren naast de deur. We waren hier eerder, en zullen zeker bij gelegenheid terug komen. Voor een vlotte, complete eenvoudige versnapering of complete maaltijd, een prima adresje!

Vorige recensies van Elske

• Gewoon goed. Bediening vlot, ook wanneer iets extra's wordt gevraagd. Keuken in orde. Prijs/kwaliteit goed. Wel heel erg veel rumoer van kinderen.
    Locatie fraai, ruim parkeren naast het restaurant.
    Wij komen terug.