1. fam Barthel

Afgelopen zaterdag 8 september onze bruiloft gevierd met familie en vrienden bij dit restaurant.

Het was in één woord geweldig! We werden allerhartelijkst ontvangen door de eigenaar en zijn vrouw. Daarna hebben we met zijn allen geproost in de binnentuin (het weer was erg mooi!) en genoten van zeer verzorgde hapjes bij een heerlijk glas prosecco.

Ook het 4 gangendiner was meer dan uitstekend en de bediening zeer attent (er waren gasten met een dieet en speciale wensen, waar direct op werd ingespeeld). Dit hebben onze gasten heel erg gewaardeerd! Ook voor de kinderen die erbij waren werd goed gezorgd (zij aten heel gezellig met elkaar aan de speciale kindertafel en werden op hun wenken bediend) De sfeer was erg ontspannen en we hebben dan ook verschrikkelijk genoten. Een prachtige locatie om een bruiloft te vieren, en een echte aanrader (ook als het slecht weer is buiten). We hebben tijdens een deel van het diner binnen gegeten en ook dat was erg sfeervol (chique gedekte tafels sfeervol gedekt met ook een mooie vaas met bloemen en prachtige bloemstukken in de ruimte geplaatst). Eigenaar, bedankt voor deze geweldige en onvergetelijke avond! familie Barthel uit Venray

Vorige recensies van fam Barthel

• Erg goed gegeten afgelopen weekend, gezellige ongedwongen sfeer, prettige bediening. Zeker een adres om vaker heen te gaan, nu samen met vriend maar met een stel vriendinnen is ook gezellig, lijkt me. Aanrader wat ons betreft!

• Yvonne / Andre

Al enkele keren met plezier in dit restaurant gegeten! Als (niet onkrititische) klant zijn wij dan ook zeker tevreden over de kwaliteit van het eten (en de hoeveelheid!), de sfeer en de bediening. Zeker aan te bevelen, voor een goede prijs kun je genieten van prima eten!