1. JK 909 punten

Wij hebben een aantal keren bij Rixt gegeten. Eenmaal kregen wij te doen met een meisje in de bediening die niet aardig was of dat ook maar uit wou stralen. Ik kon er mee leven, als ze maar goed bedienen maar mijn vriendin vond het ronduit bot.
    Het eten van mij was een keer licht aangebrand, het kan een keer gebeuren maar eigenlijk mag je dat niet zo serveren. Er werkte ook een man die wij niet oprecht vonden. We waren een keer met twee gezinnen. Waarschijnlijk omdat we gebruik maakten van 1 kind per volwassene gratis eten dat hij onze kinderen ijsjes aan probeerde te smeren door ze lekker te maken. Dat vonden we niet correct. Wij hebben toen besloten om maar geen nagerecht te bestellen (we twijfelden in eerste instantie).

Waarschijnlijk kon dit voor hun niet uit want in 2011 hebben ze de '1 kind per volwassen gratis mee eten' er uit gegooid. Wij gaan er niet meer eten, dat komt ook omdat de kaart ons niet meer aan spreekt. Het is een verkapt eetcafe en niet echt een restaurant. Je betaald restaurant prijzen en krijgt "eetcafe" voedsel. En geloof me voor dit geld kun je op Ameland veel lekkerder eten dan hier!

Het is wel een gezellige locatie en voorheen waren ze goed ingespeeld op kinderen, kleurplaten en speelhoek. Maar dat hoorde mogelijk bij het oude. Misschien moeten ze het roer eens omgooien...

5,9