Het restaurant Ernesto's is gesloten, Ernesto's poppodium is nog gewoon geopend

Op dit adres zit nu: Rosa's

1. Afgelopen zondag, op aanraden van vrienden, heerlijk gegeten in dit Mexicaans restaurant.
    Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door de jongedame achter de bar. We ( mijn vriend en ik ) hadden niet gereseveerd, maar ondanks dat het eigenlijk vol zat, werd er toch een tafeltje aan ons toegewezen.
    Nadat we hadden doorgegeven wat we wilden eten, hebben we onze ogen uitgekeken op de inrichting. Geweldig Mexicaans, je komt hier nooit uitgekeken. Al snel stonden onze voorgerechten op tafel, dit in tapasvorm. Heel leuk idee. Ik had de spareribs. Een echte aanrader. Daarna de toetjes, ook deze weer in tapas. We hadden niet door dat het restaurant vol zat ( zo'n 200 zitplaatsen ). De bediening was goed oplettend, lekker losjes en vakbekwaam. We hebben nergens lang op hoeven wachten en er werd de tijd voor ons genomen aan tafel. Ernesto's, ga zo door!!!