1. Een 50ste verjaardag vieren en als wens hebben daar zelf optimaal van te willen genieten.
    Dan zul je een aantal zaken uit handen moeten geven. Wij zijn met Miranda en Dries gaan praten
    en hebben hen, op een paar wensen na, de vrijheid gegeven om er iets moois van te maken.
    Op 25 augustus was de feestdag en hebben ze ons vertrouwen méér dan waar gemaakt.
    Van een feestelijke aankleding tot een persoonlijke versiering, van een ongedwongen sfeer tot een enthousiaste bediening en van een perfect verzorgde barbecue met diverse salades tot een spectaculair toetjesbuffet met maar liefst méér dan 10 verschillende soorten en smaken. Het was helemaal af!
    Miranda en Dries, weet dat dit niet alleen voor ons twee een ongelooflijk mooie verjaardag werd, maar ook onze 65 gasten waren het er unaniem over eens dat het een heel bijzonder feest was op een sfeervolle lokatie waar alles klopte en het eten verschrikkelijk lekker was.
    We hopen nog vaak bij, van en mét jullie te kunnen genieten!