1. Gisteravond 1 september 2012 2e bezoek! bij de Eeterij.
    Hahah die Eeterij die maakt t echt te gek !
    We kwamen dus voor de 2e keer.
    *Ze wisten nog wie we waren
    *Ze wisten nog van mijn suikervrij-dieet
    *Omdat we net van tevoren hadden gereserveerd, waren de
    koks dus maar vast een suikervrij toetje aan t maken!

Nou ! Als daar je mond niet van openvalt, die van ons in ieder geval wel! Dit hebben wij nog niet eerder bij een restaurant gehad.
    We hebben er weer heerlijk gegeten, t was keigezellig. We zijn nog lachend naar huis gegaan met een vol buikje en wederom een bakje bavarois wat we meekregen.
    Chapeau De Eeterij! We hebben mede door jullie een zeer leuke avond gehad. Groetjes Marja Mul. Tot gauw weer.

1. Enzo
    Van restaurant

Dank je Marja voor je leuke reactie. Hier doen wij het allemaal voor. Horeca is voor ons en al onze medewerkers een passie, wij streven ernaar dat onze gasten tevreden de onze Bistro weer verlaten. Helaas is het onmogelijk voor alle monden te kunnen koken, maar doen er zeker ons best voor. Door mijn opleiding als o.a. dieetkok lukt dat gelukkig ook voor gasten met een dieet.
    Dus Marja, dank je voor je reactie en hopelijk tot de volgende keer.
    M.v.g. Team Bistro de Eeterij

Vorige recensies van Marja Mul

• Marja Mul

Zaterdag 28 juli 2012 eerste keer gegeten bij de Eeterij.We waren met 6, en eigenlijk afgegaan op de goede recensies die hier te lezen waren. Wauw! de Eeterij verdient alle goede cijfers. Een geweldig leuke avond hebben we gehad, mede door geweldig leuk personeel en super eten. De Dieetkok had voor mij een suikervrij toetje gemaakt,heerlijk! Toen ik de kok hiervoor bedankt had, kreeg ik de rest van het gemaakte toetje netjes ingepakt mee naar huis!!! Haha geweldig leuk toch! Waar maak je dit mee..hihi. Ik heb het vandaag nog lekker opgegeten.
    We gaan zeker snel weer terug, ze hebben ons als vaste klant erbij. BRAVO de Eeterij ! ga zo door!.