1. Zeer slecht!!

Zwaar onder de maat. Soep werd haast koud opgediend we zaten met 12 man te eten! De spareribs waren echt zwart, 2 man vergeten, de friet taai! Vroegen om versgeperste sinaasappelsap...gewoon uit een pak, niet verteld dat ze geen vers meer hadden, etc...dit alles had de verjaardag goed verknalt van mijn vader .
    Had hem al verteld dat het slecht was, maar kon het niet terug draaien, alles was geregeld.

Een aantal maanden ervoor op het terras een pannenkoek besteld, was werkelijk een bord snot, voormaat te klein voor zo'n gerenommeerd restaurant zoals ze beloven ''kwaliteit staat hoog in het vaandel'' vergeet het maar. De pannenkoek werd weg gehaald, gaf daar commentaar op en de ober beaamde het met een knikje.
    Kreeg opnieuw een pannenkoek..smerig. De ober vroeg later heeft het gesmaakt ,vertelde hem gewoon dat hij niet te eten was.

Vind dat ze de kok buiten moeten zetten, echt bar en boos, geen liefde meer voor het vak.. en dan voor zo'n prijs. Eens en nooit meer!