1. In het kader van de restaurantweek 2012 hier gedineerd. Omdat er twee zittingen waren, om 18u en om 20.30 in een ongezellige zaal achterin het pand gepropt. Net een oude gemeentevergaderzaal en net onvoldoende omgetoverd tot gezellige zitplaatsen. Nadat we plaatsgenomen hadden, een sekt aangeboden gekregen (8 euro per glas)...schenk dan gewoon champagne. Geen uitleg gehad over het verdere verloop van het diner. 5 amuses gehad, waarvan er drie smaak hadden, twee niet. Bij het roken van een cigaret tussendoor van het terras gehaald door de gastvrouw omdat het toch erg vervelend was dat ze de gerechten niet door konden serveren, alsof zij de rekening betaalde? Het overige personeel liep duidelijk op de tenen en was geforceerd netjes. Daarnaast ook behoorlijk onkundig in de uitleg over gerechten en wijnen. Munt werd mint en limoen werd lemoen. De keuken was verder creatief, maar de porties echt te klein, ik zou me schamen om zo weinig aan mijn gasten voor te zetten, aan de andere kant wel goedkoop als je met één hoenderfiletje 4 gasten kunt bedienen. Nee, ik ga niet naar een sterrenrestaurant om me vol te laten proppen met brood. En een theelepel linzen op je bord, daar word ik niet blij van, het is amper voldoende om de bereiding te proeven. Het dessert had 2 x zo groot moeten zijn. Twee uur later een illusie armer, flinke duit armer en eigenlijk een nare ervaring rijker. Nooit meer een herkansing voor dit restaurant onder deze eigenaars.

5,9