1. Bij binnenkomst viel de gezellige inrichting op, de jas werd netjes aangepakt en we konden kiezen van tafel.

De kaart zag er goed uit, maar toen we het bestelde kregen bleek dit tegen te vallen. Het vlees was vers en goed, alle overige producten waren uit de diepvries, potje of zakje. De patat en rauwkost was erg weinig en om een sausje moest gevraagd worden.

De garnalen soep bleek mosterdsoep uit een zak met daarin een aantal garnalen, de garnalen kroket kwam uit de diepvries.

De gamba's waren niet vers en waarschijnlijk ook uit de diepvries.

Het hoofdgerecht bleek alleen vlees op een bord te zijn en een pasteitje uit de diepvries.

Het chocolade dessert klinkt verrassend, maar zijn slechts 4 bolletjes ijs.

Eén dame van de bediening was nors en het was een verrassing over welke schouder ze kwam. De andere dame hielp ons prima.

Deze maaltijd had ik zelf kunnen bereiden, hier is geen chefkok voor nodig. We gaan graag uit eten, maar hier komen we niet meer.