Op dit adres zit nu: Vino y Tapas

1. Tapas gegeten met de Social deal bon. Leuk om een keer te doen maar absoluut geen tweede keer, zelfs niet voor die prijs. Er waren best veel positieve punten: authentiek aandoende Spaanse inrichting en muziek, leuke medewerkster in de bediening, leuke presentatie van de tapas in schaaltjes op een dienblad. Per ronde mocht je 6 tapa's, dat was ruim voldoende (we zijn grote eters). Minpunten: gerechtjes drijven inderdaad in de olie, maar het eten is in Spanje ook wel vet. Jammer dat dezelfde aioli en tomatensaus in erg veel gerechten voor kwam waardoor veel hetzelfde smaakte. Voor ons de belangrijkste reden om niet meer terug te gaan is dat we ons een beetje bedonderd voelden met de keuze in tapa's. We kochten de deal na gekeken te hebben naar de menukaart op de eigen website van het restaurant. In het restaurant kregen we echter een heel andere kaart. Dus wil je Spaanse omelet, zalm, bacon, spinazie, kabeljauw, gebakken chorizoworstjes, krabkroketjes, gefrituurd zoet groen paprikaatje, Venusschelpjes of een kroketje met pata negra ham zoals op de website staat, vergeet het maar.. Omdat we niet meer precies wisten wat er op de kaart stond hebben we niets gezegd, maar thuis gekomen bleek de kaart dus echt heel anders te zijn.
    Jammer, maar gelukkig zijn er meer tapasrestaurants in Eindhoven, die geven we liever een kans, deze hoeft voor ons niet meer.

5,5