1. Mijn vrouw en ik wilden ons zoontje verrassen met een 'lekker' etentje bij de Mac Terneuzen. We kregen de bestelling mee, behalve de burger voor onze zoon. Die zou aan tafel gebracht worden. Wij wachten, want het was per slot de verrassing voor de kleine. Na een twintigtal minuten, nog steeds geen burger. Ons eten ondertussen koud. Het 'personeel' (eerder een bende pubers) stond wat te kletsen, geen klanten, maar nog steeds geen burger.
    Dan maar zelf gaan informeren. 'Veel te druk gehad' was de uitvlucht. Toen ik zei dat ze d'r wat stonden te niksen en dat ze vast de burger vergeten waren kreeg ik meteen volle wind tegen. Het stelletje onbeschofteriken riep me zelfs nog wat na terwijl ik terug naar ons tafeltje ging. En 'leuk' dat ze dat leken te vinden: de klanten schofferen.
    Naderhand klacht gemaild naar McDonald. resultaat: een tegoedbonnetje voor een hamburgermaaltijd. Dat werd meteen verticaal geklasseerd. In die tent zet ik geen voet meer binnen!