Op dit adres zit nu: Oliva

1. Alexandra van Puffelen

Toch wel jammer, maar nee, wij komen vermoed ik niet meer. Op zaterdag 25 aug enorm trek in een pizza, wij alle zeven! 10 min voor binnenkomst gereserveerd, zelfs nog plek. Bestelling doorgegeven, het duurde nogal en hierna helaas zelf om brood en pesto gevraagd, dat zou service moeten zijn (kostprijs nihil), maar afijn. Van de 6 bestelde pizza's, kregen er 2 het predikaat " het- kan-ermee-door", de 4 overgebleven waren minder dan summier belegd, te droog door al het meel aan de onderkant en alle 6 waren van kinderformaat. Daarentegen was de tagliatelli met zalm wel lekker, met goede stukken zalm.
    De bediening was zeker vriendelijk en behulpzaam. Op het antwoord van de vraag 'heeft het u gesmaakt" werd adequaat gereageerd, want gezien bovenstaande was het antwoord helaas negatief. Voor de onfortuinlijke oma in ons gezelschap die voor het eerst in een pizzeria was, als troost een andere pizza (nee, dank u) of dessert (dat stond haar meer aan ) en voor de rest een kopje koffie of thee.
    Dus: prima service.. alleen is dat niet de 1e keuze.. dat is het eten!
    Als bijkomend, toch belangrijk, feit: gezien bovenstaande is de prijs-kwaliteit-verhouding zeker niet in balans..
    Pizza Siciliana: 4 ansjovis, 9 zwarte olijven, 11 kappertjes voor €13,50..

Jammer!