Op dit adres zit nu: Oliva

1. Bernadette

Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo ben van de recensies schrijven op internet maar na weer een keer een heerlijke avond gehad te hebben met vriendinnen op het terras bij La Stalla vond ik het wel eens tijd worden!

Van kleins af aan kom ik al bij La Stalla en nog nooit een teleurstellende ervaring gehad. Vorige week gezellig met een groepje vriendinnen op het terras bij La Stalla gegeten. We werden hartelijk ontvangen met een glaasje prosecco en een mandje focaccia! Aangezien we moeite hadden met de keuze voor het voorgerecht werd ons aangeraden om een antipasti voor 6 personen te bestellen, lekker van alles wat. Nou ik kan het iedereen aanraden!! Na het voorgerecht een heerlijke pasta, ook de pizza's van mijn vriendinnen zagen er heerlijk uit. Als toetje lekker aardbeitjes met mascarpone!

Beste mensen van La Stalla, bedankt weer voor een gezellige, smaakvolle avond! We komen snel weer!

Bernadette