1. Helaas.. slechte ervaring gehad in dit restaurant. Voorgerecht: Geitenkaassalade waarin je de geitenkaas heel ver moest zoeken en een dressing erbij?? Tja, daar hebben we om moeten vragen. Hoofdgerecht werd niet geserveerd zoals besteld, tot 2 x toe teruggegeven en uiteindelijk toen overige tafelgasten al gegeten hadden kreeg ik mijn doorgebakken entrecote.. We moesten vragen om nog wat warme bijgerechten en opscheplepels hebben ze daar ook nog niet van gehoord.. Borden en bestek van mede tafelgasten was al weggehaald, dus nog even een vorkje meeprikken was ook onmogelijk. Met gastvrouw besproken wat er allemaal mis gegaan was en na excuses overeengekomen dat we het dessert op kosten van het huis konden nuttigen.

1. Beste Gaby,
    Ik wil nog even reageren op uw bericht. We hebben dit uitvoerig tijdens uw diner besproken en geef ik u gelijk dat de manier uw diner is geserveerd niet de bedoeling is.Hartelijk dank voor uw feedback. Ik wil wel aangeven betreft de salade die u besteld had. Deze staat op de kaart als "insalata mista" , een gemengde salade is en zeker geen geitenkaassalade zoals u aangeeft. U kunt op onze website bij ons menu de ingrediënten teruglezen. Dat bij de gemengde salade ter decoratie geitenkaas ligt, is juist, maar is als gerecht absoluut geen geitenkaassalade. Tegenwoordig moeten alle ingrediënten op de menukaart vermeld zijn.
    Het is erg vervelend dat uw gerecht 2x terug naar de keuken moet. Misschien was uw 1e keuze voor de kipfilet achteraf beter geweest. Het is geen probleem om een ossenhaas goed door te bakken, maar het is absoluut ongebruikelijk om dit stukje mals vlees tot het "grijze" toe (zoals u dat noemde) door te bakken. Dat is de reden dat de chef uw wens niet goed begrepen heeft. Dressing hebben wij niet, maar ik ben met u eens dat bij uw salade olie & azijn gebracht had moeten worden. Zodat u uw salade zelf op smaak kan maken. Zoals ik u ook had uitgelegd, worden onze bijgerechten uiteraard met opscheplepels geserveerd. Ook is het bijbestellen van een bijgerecht ook geen probleem. Om uw diner enigszins een positieve draai te kunnen geven heeft u aangegeven dit bij het dessert graag te willen zien. Dat uw gezelschap voor de duurste desserts gaat is mijn risico. Ik hoop dat u verder het weekend een goed verblijf in Delft heeft gehad.
    Met vriendelijke groet,
    Grace Rivellino-Alfons, eigenares La Famiglia