1. Ook ik trapte erin om via Vakantieveilingen een High tea te "winnen". Ik ging dus samen met mijn dochter, had te laat de recensies gelezen, maar dacht nog: ach, het zal wel meevallen...nou, vergeet het maar. De locatie is leuk, en de jongens van de bediening waren vriendelijk, dat moet ik eerlijk zeggen (maar dat kwam misschien door mijn dochter van 17)...maar wat er toen op het plankje lag sloeg alles:
    2 sandwiches waar je echt goed naar moest kijken wat erop zat, en het was zo dun besmeerd dat ik alleen de sla proefde.
    Een worstebroodje, van die voorverpakte, en daar een kwart van en dan nog eens doormidden gesneden voor 2 personen, 1 bonbon (terwijl we met zijn 2'en waren), 2 mini-quiches of wat daarvan door moest gaan, 2 muffins die door mijn jongste dochter gebakken konden zijn zo taai, 2 broodrolletjes met gerookte zalm waarvan 1 duidelijk al lang lag, gezien de rode uitgedroogde randjes van de zalm...en dan nog een paar dunne chocoladekoekjes die regelrecht van de Aldi kwamen. Niks mis met een Aldi-koekje, maar niet voor een High Tea.
    En daar moest ik dan ook nog eens 29 € voor betalen ! Terwijl er voor nog geen 5 euro op het plankje lag...
    Oh ja, en de thee bestond uit 4 verschillende theezakjes van het merk Rioba van de Makro...En als je dan nog eens goed leest wat vakantieveilingen veilt:

Heerlijck huisgemaakte ...
    • Cupcakes
    • Brownies
    • Scones met jam en slagroom
    • Sandwiches belegd met Vitello Tonato
    • Sandwiches belegd met kalkoon en eiersalade
    • Zalm rolletjes
    • Quiche Loraine
    • Diverse soorten mini gebakjes
    • Diverse soorten koekjes
    • Witte chocolade truffels
    • Saucijzenbroodje
    • En uiteraard thee, thee, thee en nog eens thee (Dilmah thee)

Dan vraag ik me af waar de minigebakjes, scones met jam en slagroom, sandwich belegd met kalkoon (?), witte chocolade truffels en de Dilmah thee waren gebleven??? Bij navraag aan de jongens daar gingen ze naar binnen vragen, en zagen we ze na een half uur nog steeds niet en zijn we maar weggelopen...
    Vakantieveilingen schaam je dat je zoiets durft aan te bieden en bij een klacht "niet thuis"geeft en ijskoud zegt dat we dat maar met de aanbieder moeten oplossen !!

2,4