in Nederhorst den Berg

Het gezins-restaurant van het Gooi

1. Heerlijk uit eten geweest! Met de marktplaats aanbieding dus onbeperkt pannenkoeken eten voor 2 personen voor 9 euro. De 1e keer dat ik wilde reserveren was ik laat met bellen en was het restaurant voor dezelfde avond al volgeboekt. Nu nogmaals geprobeerd (een dag van te voren gebeld!) en nu geen problemen gehad met reserveren. Genoeg keuze mogelijkheden qua pannenkoeken. Ik was bang dat de bediening na de eerste ronde misschien niet meer langs ons tafeltje zou komen, maar ze kwamen vaker dan dat wij pannenkoeken op konden! Erg vriendelijk personeel die voor mijn gevoel hard met zijn tweeën aan het werk waren (restaurant zat helemaal vol!) en toch vriendelijk bleven lachen. Wc's en tafels waren echt helemaal netjes schoon! De sfeer is erg gemoedelijk. Natuurlijk is het een kinderrestaurant (alhoewel er ook genoeg ouderen zonder kinderen zaten) dus geen kaarsjes op tafel. De drankjes die we nog wel moesten betalen, waren erg netjes geprijsd (dus niet te duur!) Speeltuin voor de kinderen was ook voor de iets oudere kinderen prima. binnenvoetbal, spelcomputer, sjoelen en het kadootje uitzoeken als ze weggaan. Wij hebben echt een hele leuke avond gehad!