in De Koog

Wij zijn Eigeweis! Heerlijk eten, drinken en meer

1. Nou de laatste avond op Texel. Afsluiten uiteraard met nog 1 keer lekker uit eten. Aangekomen de vraag of er een gewoon menu kon worden gehalveerd voor onze dochter 9. Antwoord was nee. De kinderen lusten na 2 weken geen friet meer met een frikandel. Dus maar een bord extra voor onze dochter. Dom hadden meer omzet kunnen maken. stoofpotje besteld en een lamsmenu. (3 stukken vlees). Stoofpotje was goed maar het vlees van het lams menu was erg slecht. Hamburger tja kan iedereen bakken, een soort sate rauw en het lams koteletje alleen vet. Dat voor een bedrag van 22,50 zeer triest. Melding gemaakt en kreeg te horen dat het vlees altijd iets rauw hoord. Dat bepaald de klant geloof ik. Kreeg twee koteletjes nieuw na 10 minuten (die iets beter waren) maar de friet gebakken aardappel (gefrituurd twee maal bah) dus koud. Bij het afruimen werd er gevraagd heeft het gesmaakt, gaf ik het antwoord " nee zeer slecht" maar er werd niets maar dan ook niets mee gedaan. Uit eindelijk nog even langs de euro snack geweest kwaliteit en prijs verhouding daar stukken beter. Conclussie jammer geld.