1. Wij ( 8 pers.) kwamen hier met zakelijke partners met een vriendschappelijke inslag. Het hoefde dus niet heel formeel. Vooraf een tafel gereserveerd waarbij werd gezegd dat er een feest zou zijn. Daar hoefde wij geen last van te hebben want de schuifpuien werden gesloten.
    Buiten het pand werden we welkom geheten. Alles ziet er prachtig uit. Echter het personeel is zeer onervaren. Geeft ongevraagd alle drankjes en gerechten ongevraagd aan één van de disgenoten. Echt ongehoord. Dit heb ik even aangekeken en toen de leidinggevende hierop aangesproken. Die haalde de schouders op: het was toch een strandtent, dan hoorde dat er bij. Daar ben ik het niet mee eens. De prijzen zijn bovengemiddeld dan mag er wat mij betreft geïnvesteerd worden in een correcte bediening. Als er dan iemand op een onhandige plek zit om te bedienen dan hoort er op z'n minst gevraagd te worden of iemand het bord of drankje door wil geven (of voor langs te gaan).
    Wat betreft het feest (+/- 150 pers). De afscheidingsdeuren bleven gewoon open. De disco zorgde er voor dat onze gesprekken niet te volgen waren. Jammer, wij komen hier niet terug om te eten. Wellicht nog een keer voor de lunch met mooi weer.
    Bedrijfsleider/eigenaar: zorg voor gemotiveerd en goed geïnstrueerd personeel.