1. erica badoe

Ik was gisteren terug van vakantie en dacht dit af te sluiten met een diner bij Linke loetje. We kwamen aan en kregen een tafeltje op het terras. Heerlijk zeg wat zit je daar mooi. Als het koud begint te worden zetten ze de terrasverwarming aan. We kregen vrij snel een drankje en de menukrant. Fantastisch zeg al die leuke namen. We hebben in een deuk gelegen. Het heerlijk verse broodje met nog echte huisgemaakte kruidenboter was heerlijk om mee te beginnen. we hebben allemaal een keus gemaakt en hebben heerlijk gegeten. je leest wel eens anders over Linke Loetje. Dat het te duur is en zo. Dit vonden wij absoluut niet. Waar krijg je nog een broodje en groente en gebakken aardappelen van het huis. Volgens mij nergens. De grote biefstukken en ander stukken mogen er ook zijn. Heerlijk van de houtskoolgril. Kortom het is ons zeer goed bevallen.