Op dit adres zit nu: Frunk

1. Dat het 1 jaar tijd zo kan veranderen in een restaurant vind ik ongelofelijk.Vorig jaar was ik hier en heb toen samen met mijn vrouw echt genoten van een avond uit. Super goede bediening van Nico.
    Nu weer terug geweest en het was echt veel minder geworden.
    Bediening compleet veranderd. Kwaliteit van het eten een stuk minder.
    Jammer vonden dit echt een leuke zaak.
    Maar nu niet meer aan te raden.
    Zonde van de tijd en het geld.

1. geachte heer "harry Janssen" (wie u (werkelijk) bent weet ik niet want afgelopen week hebben wij niemand met die naam als gast gehad). Als u daadwerkelijk bij ons bent geweest, spijt het ons dat het u niet bevallen is, maar helaas kunnen wij met uw kritiek niet veel. Ten eerste omdat 1 bezoek per jaar niet bepaald maatgevend kan zijn. Ten tweede omdat u niks beargumenteerd. Zeker niet op het vlak van bediening ("bediening compleet veranderd" ...???) waar u opvallend veel op hamert.
    Dat er enkele gasten zijn die de voorkeur gaven aan een zeer formele, zakelijk en strakke bediening kan ik me voorstellen, maar ik kan gelukkig constateren dat vrijwel alle gasten zeer positief reageren op de nieuwe, minder formele maar wel vriendelijke en correcte bediening. Ook de opmerking "kwaliteit van het eten een stuk minder" mist argumenten. Ook wat het eten betreft krijgen we continu van gasten te horen dat het precies zo is als voorheen. En inderdaad, qua producten en bereidingswijzen zijn er nauwelijks veranderingen doorgevoerd.
    Ten slotte, jammer dat u het niet heeft kunnen opbrengen ons meteen erop aan te spreken als u niet tevreden was en voor deze weg kiest. Daardoor verliezen uw kritiekpunten helaas veel aan overtuigingskracht.
    Kortom, het is (om in keukentermen te blijven) een beetje mosterd na de maaltijd en het hele verhaal komt heel erg subjectief over. U heeft uiteraard recht op uw mening (en als die gesteund werd door argumenten konden we er misschien nog wat mee) maar gelukkig weten we ook dat vrijwel alle gasten er anders over denken. Zo verkeerd kunnen we het dus niet doen.
    M.v.g. Ramon Woldinga & Jeroen Peters