Op dit adres zit nu: Casa di Georgio

1. Enkele tijd geleden hier gegeten met een aantal vrienden. Melograno was een uitwijkmogelijkheid na het volzitten van een aantal goede tapas-bars in Utrecht.
    Vol vertrouwen en honger kregen we de kaart, bleek dat bij het onbeperkte arrangement niet alle tapas tot de keuze behoorden. Jammer!
    Het eten.. Eigenlijk heb ik hier weinig woorden voor over… teleurstellend!
    Het eten was niet vers en erg vet. De knoflookgamba's zonder knoflooksmaak leken kant en klaar van de Liddl te komen, de gehaktballen in tomatensaus zuur, de gevulde eieren net zo, kortom, slecht!
    Dan de sfeer nog, donderdagavond, toko bijna leeg op 1 ander stel na. Muziek stond redelijk hard. Bediening was dan wel weer (te) bijzonder vriendelijk.

Uiteindelijk halverwege maaltijd de eigenaar erbij geroepen om onze teleurstelling te uiten. Deze probeerde het echter nog goed te praten door de producten vers te noemen en ons te vertellen dat we nog nooit echte Spaanse tapas gegeten zouden hebben. Erg slecht om de kwaliteit van zijn producten zo te excuseren.

Voor mij/ons zeker geen herhaling bij Melograno.

1,2