Op dit adres zit nu: Pandarve

1. A. Geerinck

Het eten en de sfeer zijn een aparte ervaring. Alles is creatief en lekker. Het voorafje dat ik bijvoorbeeld had was een in de vorm van een boom gesneden komkommer met delicate blaadjes. De vruchten waren in de vorm van balletjes van vlees, vis en eentje van pompoen (jammer dat ik er geen foto kan bijdoen). Met 5 personen bestelden we ieder een ander gerecht. Ik at roergebakken melk met garnalen. Het was een verbluffend gerecht. Ik zou het niet nogmaals bestellen, maar ik ben blij (uit cultureel oogpunt) dit eens meegemaakt te hebben. Mijn familieleden waren heel tevreden en de volgende keer bestel ik een van hun gerechten.
    Het afterdinner gevoel was heerlijk. We hebben goed gegeten en goed zonder allerlei kleurstoffen en rotzooi.
    E cht een aanrader om eens te gaan doen. In Zeist naast de Venezia en vlakbij V&D. Ik gun deze mensen heel veel klantjes.