1. Wij hebben afgelopen zaterdag bij Parck gegeten. Alles wat fout kon gaan ging ook fout. Een kleine opsomming hiervan: We hadden gereserveerd om 19.00 uur en we hadden het dessert om 22.15 uur. We wilden een karaaf water en die gekregen maar zonder glazen. Na aandringen een half uur later pas geleverd. Na het opeten van het hoofdgerecht werd de patat geleverd. Het personeel zag er ons insziens niet verzorgd uit nl. op teenslippers en korte broek. Na de rekening gevraagd te hebben bleek het bedrag twee keer verhoogd te zijn. Ging bij hun geen belletje rinkelen dat er op onze rekening veel te veel was opgeteld. Na onze ontevredenheid geuit te hebben werden wij nog door de barkeeper afgeblaft wat ik niet pikte natuurlijk. Ik kom daar dan ook nooit meer alhoewel het eten best wel ok was. Jammer.