Op dit adres zit nu: Que Pasa

1. Na een rondrit door Brabant even gestopt in Veldhoven en neergestreken op het terras van El Gusto. Een absolute verrassing, want zowel binnen als buiten is het sfeervol. De bediening is netjes, beleefd en snel; dat maken we geregeld anders mee. De menukaart is overzichtelijk en de uitleg erbij zorgt voor een groeiend verlangen naar: Proeven!
    We kregen te horen dat alles vers is bereid - er is een open keuken, maar wij zaten heerlijk buiten - en dat is te zien en vooral te proeven. De gemarineerde kippenboutjes.... zeer smakelijk. Een waarschuwing is dan ook op zijn plaats: met je vingers eten mag, maar kijk uit dat je ze niet mee opeet, want het is allemaal erg lekker.
    Wij hebben een gezellige avond gehad en vooral genoten van het eten. Het is voor ons vanuit Zuid-Holland een stukje rijden, maar dat hebben we graag ervoor over om nog eens langs te komen.