Op dit adres zit nu: Napoli

1. Je kunt het treffen bij dit afhaal en bezorgpunt voor pizza's! Dat is als je bestelling goed is gegaan, 3 op de 10 is denk ik een reeel gemiddelde.Als je de moete neemt om hier af te halen zijn er altijd conflicten met klanten of in de keuken zelf.

Na twee jaar vaste klant te zijn geweest, overigens zeer tevereden over de pizza's, ben ik nu afgehaakt.

Personeel is onbetrwouwbaar en staat klanten voor te liegen, duitse klanten zijn zowiezo niet welkom en worden zeer onheus bejegend! (Dit zegt een Hollander)

Service is van een dergelijk laag niveua dat men iets hoeft te verwachten, eigenaar en personeel spreekt nauwelijks nederlands.

Wat mij betreft: Er zit een goed italiaans restaurant in de voorstraat en er zit een nieuw Italiaans restauarant bij de brig (naast Poorthuys)!

Geen aanrader!!!

2,4