in Vlissingen

Eetcafé Roots...Back to the basic, back to the Roots!

1. Vooropgesteld, er zijn dagen dat je wachten een drama vindt en er zijn dagen dat het niets uitmaakt of je lang op je eten moet wachten. Gisteren was zo'n dag, heerlijk weer, lekker op terras, wachten was niet zo erg. wachten moesten we namelijk wel. Ruim 45 minuten na bestelling werd het eten gebracht. Zag er op zich goed uit, hoewel een beetje meer groentes in de vorm van sla of gekookte groentes best hadden gemogen. De porties zijn niet extreem, maar dat zijn de prijzen ook niet dus daar zit wel balens in. De spareribs zijn heel goed te doen. Alles leek vers en zag er ook vers uit

Op het toetje moesten we vervolgens ook weer ruim 30 minuten wachten. Toetje was wel erg lekker en grote porties. De crepe suzette is een echte aanrader.

De keuze op de kaart is niet echt uitgebreid, maar voldoende.

De bediening was prettig, spontaan en vriendelijk, hoewel het niet echt "prettig" is als ze al beginnen met afruimen terwijl nog niet iedereen aan tafel klaar is.

Prijzen op de website kloppen niet met prijzen op de kaart.

Zeker een aanrader...