1. We waren gisteren op een van de heetste dagen van het jaar op het strand in de nabijheid van dit paviljoen. Ik heb daar ijs gekocht, maar zelfs bij deze kleine ontmoeting kreeg de ongekend chagerijnige gastvrouw het klaar om mij als klant bijna bezwaard te laten voelen dat je een ijsje bij hun komt kopen. Toen ik vroeg of ik wat water mocht tappen voor onze 10 maanden oude meid, reageerde ze verontwaardigd dat dit écht niet kon. "Water is kostbaar" zei ze zowaar. Ik had nog het plan te er zelfs voor te betalen, maar dat idee liet ik gauw varen...(wat kost een halve liter trouwens? 0,003 ct?).
    Ik lees nogal wat negatieve ervaringen hier en normaal neem ik die met een korrel zout. Er kan altijd wel eens wat mis gaan. Maar helaas lijkt al het negatiefs hier volledig waar te zijn. De positieve zaken zullen in mijn beleving dus de uitzondering zijn hier. Gastvrijheid en service is hier dus niet. Hun bestaansrecht zal dan wel volledig voortkomen uit het feit dat ze de enige tent zijn op dit stuk strand. Erg jammer, maar gelukkig zijn er ook nog andere plekken waar je naartoe kan gaan.

1. ja, gelukkig, jammer van de uitbaters, dit verdient beter, het is ook het enige paviljoen
    in de buurt, wij waren dan nog zo stom om een beetje water te vragen voor de hond
    wij werden onmiddellijk afgeblafd , over de uitlatingen zal ik maar zwijgen, was zeer
    beschamend, en vernederend, ik vergeet dit nooit meer, en zal daar nimmer, te nimmer
    nog een voet op dat paviljoen zetten