1. Vandaag een ijsje gehaald bij Lepoutre in het achterom. Het is druk en ze kunnen het amper aan. De jonge dame die mij helpt is overduidelijk nieuw en is zo te zien amper ingewerkt. Haar inzet is goed want ze doet overduidelijk haar best om de klanten te helpen. Geregeld moet ze wat vragen en wordt bot afgesnauwd door zover als ik kan na gaan haar leidinggevende. Ze krijgt kort een snauw met de mededeling je moet geen bestellingen voor ijs meer opnemen. Erg vreemde gang van zaken voor een snackbar die overduidelijk ijs verkoopt! Het heeft op mij een waardeloze indruk achter gelaten. Daarbij was het ijsje erg onder de maat. De stress straalde er vanaf. Niet prettig.

Voor de rest een nette snackbar met heerlijk softijs en in de regel goede producten. Alleen de friet is niet bijzonder en smaak soms zelf een beetje naar karton.