1. Eind juli hier met de kinderen gegeten en nog nooit zo`n slecht restaurant meegemaakt. We hadden 3 kommen soep 1 was gloeiend heet 2 waren lauw. Heb dit aangegeven erbij gezegd dat wij het niet erg vonden maar dat ze er van op de hoogte zijn voor andere gasten.vervolgens ongeveer 3 kwartier op de pannenkoeken en kindermenu gewacht toen wij vroegen of ze ons vergeten waren zeiden ze dat het bij een compleet menu altijd langer duurde. Toen de pannenkoeken en kindermenu geserveerd werden bleek dat onze zoon geen kipnuggets maar vissticks kreeg, na controle van de bestelling bleek dit inderdaad en werd het bord weer meegenomen zodat hij ook geen frietjes meer had en weer moest wachten. De pannenkoeken waren klef en half gaar en heb er maar de helft van opgegeten. Toen onze zoon daarna het goede kindermenu kreeg liet de serveerster het grootste deel over de grond vallen waardoor hij weer op zijn kipnuggets moest wachten. Toen de tafel afgeruimd werd en de ober vroeg wat wij toe wilden gebruiken ( zat bij het menu) gaf ik aan dat de kinderen wel een extra bolletje ijs mochten hebben voor het ongemak, was het antwoord dat ze dat moest overleggen verder hebben wij daar niets meer van gehoord. Gauw afgerekend en wegwezen.