1. Wil Timmer

Wij zijn met zijn tweetjes romantisch (dachten wij) wezen dineren bij restaurant de Zwaan, Borkel&Schaft op donderdagavond 9 aug. 2012, om 19.00 uur aangekomen. Na 45 min. te hebben gewacht op de bediening maar zelf zitten zwaaien om aandacht, eindelijk wat te drinken om 19.45 uur. Bij vraag naar menukaart kregen we de menukaarten (op tafel gegooid), op vraag waarom de menukaart van juli 2012 werd aangegeven dat dit niet anders kon ivm de verbouwing en as. wijzigingen. Toch maar besteld, na enig wachten voorgerecht gekregen, eten was redelijk maar niet conform de kaart, één soort ham ipv trio van ham bijvb. Vanaf 20.30 uur werd continu door het personeel dwars door het restaurant met kratten drank gesjouwd, blijkbaar ter voorbereiding op de volgende drukke dag ? Voor ons niet sfeerverhogend. Om 22.15 hebben we , teleurgesteld afgerekend en zijn vertrokken, jammer, we hebben eerder veel betere ervaring opgedaan. Hopelijk is dit incidenteel, we twijfelen echter of we hier opnieuw gaan eten.