Op dit adres zit nu: Okayama

1. Ad 103 punten

We zijn afgelopen weekend met 4 personen gaan eten bij De Ambiance. We hebben alle vier gekozen voor het maandmenu. Het voorgerecht (salade zalm of kalkoen) was veelbelovend. Helaas geldt dat niet voor de rest. De biefstuk en kophaas waren beiden taai en niet bijzonder van smaak. Het nagerecht (kegelframboos en amaretto) was duidelijk kant en klaar gekocht zonder enige persoonlijke inbreng. Teleurstellend! Het blonde meisje in de bediening was wel erg aardig. Ik heb de service toch matig beoordeeld omdat de jongeman die attent kwam vragen of ik nog iets te drinken wilde, dit compleet vergat en ik zelf na 25 minuten er nogmaals om moest vragen. Hiernaast duurde het tussen de gerechten veel te lang. De sfeer werd ook nadelig beïnvloed door een gezelschap naast ons dat erg luidruchtig was. Hier kan de eigenaar niet veel aan doen, maar in het minste geval hoort men hier iets van te zeggen. Dit gebeurde niet. Samenvattend: niet geweldig en in de buurt zijn zeker betere restaurants te vinden.

1. Beste Ad,
    Wij zijn geschrokken van uw reactie en vragen ons af wat er die avond mis is gegaan, Omdat uw reactie erg afwijkt van wat onze meeste gasten weergeven zouden wij graag in contact met u willen komen om na te gaan wat en waar het is mis gegaan. Wij hebben u inmiddels om een reactie gevraagd maar op ons verzoek heeft u nog geen gehoor gegeven. Wij ziijn in afwachting op uw reactie.
    De Ambiance