1. Toen wij snel wat wilden eten besloten we even na Bon Chef te gaan, wat was dit een domper. Het is duur, maar ja, dat is nog het minste. Wij hadden 2 simpele gerechten! Friet met kroket, en een hamburger. Nogmaals, we wilden snel en eenvoudig even wat eten. We hebben ruim een uur gewacht, vervolgens kwam eerst de friet met kroket, en dat was koud! Het eten van mijn partner, kwam minstens 5 minuten later.
    Daar ik het inmiddels al zo zat was, en naar binnen was gegaan, want wij zaten op het terras, en mijn beklag had gedaan over mijn koude eten, zijden ze, we doen de friet wel weer even in de frituur: wattt?! opbakken dus.......
    Nou mooi niet. De drankjes rekenden wij niet af, op mijn verzoek, want na een uur wachten en dan dit... erg raar allemaal, want het was niet eens druk. Zonder gegeten te hebben gingen wij weg..

1,7

1. tjia

beste hans
    een vervelende ervaring is nooit goed en dat is ook zeker niet onze bedoeling
    helaas was het op dat moment erg druk (de gast krijgt niet alles mee wat er gebeurt) en is het niet helemaal gegaan zoals het gewoonlijk wel gaat, onze excuses hiervoor.
    twee dingen zitten mij wel een beetje dwars en dat is dat we nooit de frites weer opbakken!! dus dat moet een misverstand zijn geweest en wat mij verder verbaasd is dat je beweert dat we duur zijn??
    als je het echt vergelijkt met omliggende collega's dan weet ik zeker dat je daar van terug komt want dat houden wij zelf juist goed in de gaten.
    ik hoop dat je de volgende keer weer een bezoekje bij ons zult doen en dat het dan wel weer naar alle tevredenheid verloopt
    groet
    Bon Chef

2. Ok, wat er achter de schermen gebeurd weet je als gast meestal nooit. Maar wij hebben ruim een uur op 2 simpele gerechten moeten wachten. Dat van mij was dus zoals gezegd koud, en dat van de friet is echt tegen ons verteld.
    (sorry meneer, we hebben ze gelijk weer in de frituur gedaan) Letterlijk zo verteld. En dan was mijn kroket ook helemaal koud. Wat het aangaat van de prijzen, dan doel ik meer op de wijnen, die zijn duur...
    Wij waren gewoon teleurgesteld want het was altijd goed! Echter vonden wel het niet druk, misschien dat de afhaal jullie nekte??? maar dat weten wij dan niet. Ik zal niet ontkennen dat als je een dag hebt, dat alles tegen zit, ja, dan zit alles ook tegen, en dan wil je maar een ding, NAAR HUIS, EN EEN EINDE AAN DE WERKDAG, EN DEZE SNEL VERGETEN!
    Ik waardeer wel u reactie, wat voor mij een reden is, het te vergeten, en het nog eens te proberen.
    Dus dank voor u reactie, en excuses! en tot snel, vind eigenlijk nu ook wel dat jullie een tweede kans verdienen, maar hoop ook dat u mij (ons) begrijpt
    Met vriendelijke groet, en suc6 Hans.

3. tjia

hallo Hans
    natuurlijk begrijpen we jullie!
    als je de volgende keer komt, zeg dan gewoon even dat het de laatste keer niet helemaal goed is gegaan
    dan letten we gelijk extra op en doen we nog even wat met de prijs!
    wat de wijnen betreft, daar moet ik je misschien wel een beetje gelijk in geven, deze zullen we nog eens goed bekijken of we dit niet anders kunnen prijzen
    dank voor je fijne reactie en tot ziens
    Bon Chef

4. Heel vervelend de ervaring, maar het was inderdaad wél ontzettend druk.
    Daarnaast, als ik de goede situatie voor me heb, zaten jullie buiten op het terras?
    Helaas is er toen helemaal niet afgerekend. Voordat er een oplossing was, was de tafel ineens leeg. Ook niet echt netjes...

5. Sorry, moet ik hier nu weer op in gaan?
    In mijn eerste reactie schrijf ik al dat in overleg met uw mensen wij de drankjes gezien wat er gebeurde NIET HOEFDE TE BETALEN. Waar gaat dit over? toch geen tweede kans!

6. tjia

hallo Hans
    die mail is niet van Bon Chef afkomstig!
    ik weet niet wie dat geschreven heeft? maar wij zeker niet!
    groet