Op dit adres zit nu: Eden

1. Na weken volle bak was er vandaag eindelijk plaats toen we reserveerden. Het was ook niet heel druk vandaag en volgens de gastheer komt dat door het weer en het restaurant heeft geen terras. Wel heel vriendelijk dat de gastheer even een babbeltje aan tafel komt maken. Hij vertelt dat hij benieuwd is naar hoe wij de avond gaan beleven, maar komt na afloop eigenlijk niet meer praten.

Over het eten kunnen we kort zijn: hier zit het echt wel goed. De risotto was de beste die ik ooit gehad heb, maar de lamsfilet was aan een kant perfect maar aan de andere kant wat minder gaar en daardoor eigenlijk te taai. Het dessert was echter weer super met heerlijke smaken. De prijs is echter niet mis, dus dan is elk klein foutje natuurlijk niet netjes. Wederom veel aandacht voor wijn maar het assortiment speciale bieren is erg mager.

Het is een hippe moderne witte zaak met nette bediening (alleen de sportschoenen passen er niet bij). Men vraagt bij een leeg glas of we nog iets willen drinken en ook als we op het einde de rekening willen vragen loopt er nog genoeg bediening rond.